Vytvoření metodiky marketingové strategie měst a obcí a její ověřování v podmínkách MÚ Karviná /

Korporativní autor: Slezská univerzita. Obchodně podnikatelská fakulta
Další autoři: Janečková, Lidmila
Jazyk: Čeština
Vydáno: V Opavě : Slezská univerzita, 2002
Edice: Studia oeconomica
Témata:
Fyzický popis: 212 s. ; 24 cm

Z důvodu pandemické situace a pro velký zájem převyšující naše kapacity jsme nuceni dočasně pozastavit službu čtenářské digitalizace. Omlouváme se za komplikace, vaše návrhy budeme opět přijímat, jakmile situace dovolí.

Knihy
Uloženo v:

status  půjčeno do  dílčí knihovna  sbírka / doba vyhledání  umístění  popis  pozn.  Skladová signatura 
Jen do studovny
 
 
Sklad / do 1 hodiny
2-1112.193