Metody výzkumu médií

Chci si vypůjčit

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tomáš Trampota
Další autoři
Martina Vojtěchovská
Typ dokumentu
E-knihy
Fyzický popis
1 online zdroj (296 stran)
Vydáno
Portál 2010
Vydání
1. elektronické vydání
Témata
ISBN
978-80-262-0260-8
978-80-7367-683-4

MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 122462367
003 CZ-prgp
005 20170831213358.0
007 cr cn
008 170831s2010 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-262-0260-8  |c 284 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-7367-683-4  |c 379 Kč  |q (print) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
072 7 |a SOC000000  |x SOCIAL SCIENCE / General  |2 bisacsh 
100 1 |a Trampota, Tomáš 
245 1 0 |a Metody výzkumu médií  |c Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Portál  |c 2010 
300 |a 1 online zdroj (296 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). PhDr. Tomáš Trampota, Ph.D., je vědeckým pracovníkem Centra mediálních studí FSV UK, přednáší zde analýzu mediálních obsahů a sociologii zpravodajství, analýzu médií pak na VOŠP. PhDr. Martina Vojtěchovská je zástupkyní šéfredaktora odborného týdeníku Marketing & Media. 
650 0 4 |a Sociologie 
700 1 |a Martina Vojtěchovská 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/kniha/metody-vyzkumu-medii-3183/