Reklama na Internetu

Chci si vypůjčit

Příručka zpracovává a hodnotí účinnost nejmodernějšího způsobu marketingové komunikace - reklamy na Internetu.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Stuchlík
Další autoři
Martin Dvořáček
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
226 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2002
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-247-0201-0

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Ústav státu a práva AV ČR, v. v. i. - Středisko vědeckých informací - Knihovna
C 31800
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
ABD159
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
UK-77005/1
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Městská knihovna Děčín, příspěvková organizace
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
MG 307
Ostravská univerzita - Univerzitní knihovna Ostrava
B65813
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
254999
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
57188
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Pedagogická knihovna
PEDKNV2985
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
TEC K76029
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna