Formy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam

Chci si vypůjčit

Autor, osvědčený pedagogický pracovník, předává své zkušenosti s hledáním různých metod zkoušení, při kterém by žák uplatnil svou individualitu v rámci kolektivu. Tento systém předpokládá vyučování založené na aktivitě žáků, ev.na systému pracovních skupin, při kterém práce a prověřování jsou na sobě úzce závislé. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Pařízek, pedagog
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
86 s.
Vydáno
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1965
Vydání
1. vyd.
Edice
Učitelé o své praxi
Popis jednotky
Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius
Bibliografie
Obsahuje bibliografii

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
1-0541.403
Absenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
PK-A-0009.817
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
PK-A-0009.817