Formy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam
Autor, osvědčený pedagogický pracovník, předává své zkušenosti s hledáním různých metod zkoušení, při kterém by žák uplatnil svou individualitu v rámci kolektivu. Tento systém předpokládá vyučování založené na aktivitě žáků, ev.na systému pracovních skupin, při kterém práce a prověřování jsou na sobě úzce závislé. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 86 s.
- Vydáno
-
Praha :
Státní pedagogické nakladatelství,
1965
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Učitelé o své praxi
- Popis jednotky
- Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
1-0541.403 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
PK-A-0009.817 | ||||
Prezenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
PK-A-0009.817 |