Reklama : jak dělat reklamu

Get it

Jak vytvořt tu správnou reklamu; jak využívat obrazy, slova, barvy; jak připravit účinnou reklmaní kampaň; jak vybrat vhodná média; jak zjistit, zda vaše reklama působí tak, jak chcete a na koho chcete; jak si v případě potřeby vybrat reklamní agenturu; které zákony a jak ovlivňují reklamu; nejdůležitější čísla a adresy reklamního full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Other Authors
Jiří Mikeš, 1942-
Document Type
Books
Physical Description
122 s. : il. ; 21 cm
Published
Praha : Grada, c2003
Series
Poradce pro praxi
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-247-0557-5

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Live Status Unavailable
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1112.561
Outside loan
Live Status Unavailable
Vol.výběr
VV 1p
659 VYS 2-1112.561