Reklama : plánování a příprava

Get it

V obsáhlém textu autor velice zdlouhavě vysvětluje pojem a provedení reklamních průzkumů; hovoří o vzniku tzv. reklamního poselství a věnuje se i teorii uměleckého ztvárnění reklamy. Pojednává i o předběžném testování zákazníků, radí, jak s nimi vést rozhovory a jak plánovat a připravovat reklamní kampaň. To vše se snaží full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jon Steel
Document Type
Books
Physical Description
vi, 256 s. : il. ; 23 cm
Published
Brno : Computer Press, 2003
Edition
Vyd. 1.
Series
Business books (Computer Press)
Praxe manažera (Computer Press)
Subjects
Item Description
Obálkový podnázev: průzkum, příprava a plánování
Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-251-0065-0
Destination Accessibility Link Link source
Digital library DNNT: Available for registered Digitalizovaný dokument Moravian Library in Brno - Kramerius
Digital library DNNT: Available for registered Digitalizovaný dokument National Digital Library