Reklama : plánování a příprava
V obsáhlém textu autor velice zdlouhavě vysvětluje pojem a provedení reklamních průzkumů; hovoří o vzniku tzv. reklamního poselství a věnuje se i teorii uměleckého ztvárnění reklamy. Pojednává i o předběžném testování zákazníků, radí, jak s nimi vést rozhovory a jak plánovat a připravovat reklamní kampaň. To vše se snaží … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Books
- Physical Description
- vi, 256 s. : il. ; 23 cm
- Published
-
Brno :
Computer Press,
2003
- Edition
- Vyd. 1.
- Series
- Business books (Computer Press)
Praxe manažera (Computer Press) - Subjects
- Item Description
- Obálkový podnázev: průzkum, příprava a plánování
Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius - Bibliography
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 80-251-0065-0