Základy marketingu : teorie, řešené příklady a grafická podpora : studijní pomůcka vhodná pro distanční formy studia

Chci si vypůjčit

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Marie Hesková, 1948-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
94 s. : il. ; 29 cm + 1 CD-ROM
Vydáno
V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Anglicko-český terminologický a výkladový slovník
150 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografie
ISBN
80-7040-719-0

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 nkc20051582269
003 CZ PrNK
005 20051027105639.0
007 ta
008 050915s2004 xr a e p 000 0 cze
015 |a cnb001582269 
020 |a 80-7040-719-0  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)85162550 
040 |a ABA001  |b cze  |d BOA001  |d ABA001 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Hesková, Marie,  |d 1948-  |7 jn20010310048  |4 aut 
245 1 0 |a Základy marketingu :  |b teorie, řešené příklady a grafická podpora : studijní pomůcka vhodná pro distanční formy studia /  |c Marie Hesková a kol. 
250 |a 1. vyd. 
260 |a V Českých Budějovicích :  |b Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta,  |c 2004 
300 |a 94 s. :  |b il. ;  |c 29 cm +  |e 1 CD-ROM 
500 |a Anglicko-český terminologický a výkladový slovník 
500 |a 150 výt. 
504 |a Obsahuje bibliografie 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 9 |a textbooks (higher)  |2 eczenas 
856 4 1 |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:ef602e70-c365-11e6-b5c0-005056827e51  |y Digitalizovaný dokument  |x NDK 
910 2 |a BOA001  |b 3-1156.683 
990 |a BK 
991 |b 200509  |c NOV 
995 |a 01 
996 6 |b 2610259627  |c 3-1156.683  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 3  |p p.v.  |w 000788999  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P  |t BOA001.MZK01000788999.MZK50000788999000010