E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z

Chci si vypůjčit

Příručka se zabývá komerčním využitím Internetu a mobilních technologií, především e-komercí, internetovým a mobil marketingem. Je určena marketingovým pracovníkům (menších a středních) firem, studentům ekonomických a obchodních fakult, učitelům marketingu a všem ostatním zájemcům o tuto problematiku.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jiří Sedláček, 1963-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
351 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : BEN - technická literatura, 2006
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-7300-195-0

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
HSS 4p
658 SED 2-1170.843
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1170.843