Sociologie pro ekonomy a manažery
Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 287 stran ; 24 cm
- Published
-
Praha :
Grada Publishing,
2006
- Edition
- 2., přepracované a rozšířené vydání
- Series
- Manažer
Management (Grada) - Subjects
- Item Description
- Na rubu titulní stránky uvedeno chybně: první vydání
V roce 2007 dotisk - Audience
- Určeno vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 80-247-1705-0
978-80-247-1705-0