Marketing ve vědě a výzkumu

Get it

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Renáta Pavlíčková
Document Type
Books
Physical Description
44 s. : il. ; 30 cm
Published
Olomouc : Moravská vysoká škola Olomouc, 2010
Subjects
Item Description
Distribuováno ve společném kartonovém pouzdru spolu s dalšími 24 publikacemi pod názvem Aplikovatelný systém dalšího vzdělávání ve vědě a výzkumu : CZ.1.07/2.3.00/09.0134
Bibliography
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-87240-22-9

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 nkc20102130239
003 CZ PrNK
005 20110217105129.0
007 ta
008 101007s2010 xr a e p 000 0 cze
015 |a cnb002130239 
020 |a 978-80-87240-22-9  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)693933200 
040 |a OLA001  |b cze  |d BOA001  |d ABA001 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 001.89  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Pavlíčková, Renáta  |7 mzk2010604941  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing ve vědě a výzkumu /  |c Renáta Pavlíčková 
260 |a Olomouc :  |b Moravská vysoká škola Olomouc,  |c 2010 
300 |a 44 s. :  |b il. ;  |c 30 cm 
500 |a Distribuováno ve společném kartonovém pouzdru spolu s dalšími 24 publikacemi pod názvem Aplikovatelný systém dalšího vzdělávání ve vědě a výzkumu : CZ.1.07/2.3.00/09.0134 
504 |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a výzkum a vývoj  |7 ph472862  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a research and development  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 9 |a textbooks (higher)  |2 eczenas 
740 0 2 |a Aplikovatelný systém dalšího vzdělávání ve vědě a výzkumu 
910 2 |a BOA001  |b 4-1251.252 
990 |a BK 
991 |b 201011  |c NOV  |e n 
995 |a 01 
996 6 |b 2610449624  |c 4-1251.252  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 9  |p p.v.  |w 001150291  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P  |t BOA001.MZK01001120403.MZK50001150291000010