Žáci potřebují přemýšlet : co pro to mohou udělat jejich učitelé
Kvůli velkému množství informací, které je třeba se v současné době naučit, ztrácíme čas na přemýšlení. Nastává paradoxní situace – zatímco dospívající jsou vývojově připravení na řešení problémů, odhalování souvislostí a kladení otázek, ve škole se musí naučit takové množství faktů, že se celé učení promění … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 174 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2013
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologické slovníky
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-262-0496-1
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20132469688 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20131204130415.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 130625s2013 xr a f 000 0 cze | ||
015 | |a cnb002469688 | ||
020 | |a 978-80-262-0496-1 |q (brož.) | ||
035 | |a (OCoLC)859737925 | ||
040 | |a ABA001 |b cze | ||
072 | 7 | |a 159.95 |x Vyšší duševní procesy |2 Konspekt |9 17 | |
080 | |a 159.95 |2 MRF | ||
080 | |a 159.955 |2 MRF | ||
080 | |a 159.953.5 |2 MRF | ||
080 | |a 159.95:165.194 |2 MRF | ||
080 | |a 159.922.72 |2 MRF | ||
080 | |a 37.037 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Krejčová, Lenka |7 ola2007404845 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Žáci potřebují přemýšlet : |b co pro to mohou udělat jejich učitelé / |c Lenka Krejčová |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2013 | ||
300 | |a 174 s. : |b il. ; |c 23 cm | ||
500 | |a Terminologické slovníky | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
650 | 0 | 7 | |a poznávání |7 ph124477 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a myšlení |7 ph115391 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a učení |7 ph126979 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a kognitivní psychologie |7 ph121696 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a myšlení dítěte |7 ph344090 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a kompetence k učení |7 ph708688 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a cognition |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a thought and thinking |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a learning |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a cognitive psychology |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a children's thinking |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a competencies for learning |2 eczenas |
655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |2 czenas | |
655 | 9 | |a monographs |2 eczenas | |
910 | 2 | |a BOA001 |b 2-1311.106 | |
990 | |a BK | ||
991 | |b 201310 |c NOV |e n | ||
995 | |a 01 | ||
996 | 6 | |b 2610563154 |c 2-1311.106 |l MZK |r Sklad / do 1 hodiny |n 5 |p p.v. |w 001363710 |u 000010 |a 1 |e BOA001 |j MZK50 |s P |t BOA001.MZK01001328017.MZK50001363710000010 | |
996 | 6 | |b 2610572286 |c 2-1311.106 |l MZK |r HSS 4p |n 0 |p kup |h 159.95 KRE |w 001363710 |u 000020 |a 0 |e BOA001 |j MZK50 |s P |t BOA001.MZK01001328017.MZK50001363710000020 | |
996 | 7 | |b 2610572287 |c 2-1311.106 |l Vol.výběr |r VV 0p |n 25 |p kup |h 159.95 KRE |w 001363710 |u 000030 |a 0 |e BOA001 |j MZK50 |s A |t BOA001.MZK01001328017.MZK50001363710000030 | |
996 | 7 | |b 2610572288 |c 2-1311.106 |l Vol.výběr |r VV 0p |n 26 |p kup |h 159.95 KRE |w 001363710 |u 000040 |a 0 |e BOA001 |j MZK50 |s A |t BOA001.MZK01001328017.MZK50001363710000040 |