Proměny československé reklamy 1918-1989

Chci si vypůjčit

Reklama představuje v dnešní době aktuální, diskutované a takřka vše prostupující téma. Se vzrůstajícími požadavky výrobců a prodejců oslovit co nejvíce a nejefektivněji zákazníky, se stalo dobrým zvykem pohlížet na reklamní průmysl jako na perspektivní a potřebnou disciplínu. Rostoucí zájem se však často upírá pouze k praktickým celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Kateřina Hlouchová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
182 stran : ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile ; 21 cm
Vydáno
Brno : Václav Klemm - Vydavatelství a nakladatelství, 2015
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-87713-12-9

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1351.903
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
HSS 4p
659 HLO 2-1351.903