Roman Folwarczný

Politolog, externí pracovník působící při České školní inspekci, zaměřuje se na analýzy dat.

Uloženo v:

Authority Details

Profese
politologové
Zdroj
Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková: Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : vsekundární analýza PIRLS 2016, 2019
Typ dokumentu
Ostatní Informace o osobách
Publikace

MARC

LEADER 00000nz a2200000n 4500
001 jo20191050743
003 CZ PrNK
005 20190923151959.0
008 190923|n|aznnnaabn n a|a
040 |a ABA001  |b cze  |e rda 
100 1 |a Folwarczný, Roman  |7 jo20191050743 
368 |d Bc., Katedra politologie a evropských studií Univerzity Palackého v Olomouci 
370 |c Česko 
372 |a politologie 
374 |a politologové 
375 |a muž 
377 |a cze 
670 |a Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková: Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : vsekundární analýza PIRLS 2016, 2019  |b autoritní forma 
670 |a www(Theses.cz), cit. 23. 9. 2019  |b profese 
678 0 |a Politolog, externí pracovník působící při České školní inspekci, zaměřuje se na analýzy dat. 
906 |a br20190923  |b maku 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001050743&local_base=AUT