Marketing a reklama na internetu

Chci si vypůjčit

Určeno čtenářům, kteří mají minimální uživatelskou zkušenost s internetem a chtějí jeho služeb využít v podnikové marketingové strategii.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Stuchlík
Další autoři
Martin Dvořáček
Martin Pegner
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
198 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Grada, 1998
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-7169-630-7

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Fakulta tělesné výchovy a sportu - Ústřední tělovýchovná knihovna
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Městská knihovna Děčín, příspěvková organizace
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
61529-IV
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
271302
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna