Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci
Publikace přibližuje základní principy fungování i využití nového komunikačního nástroje v marketingové praxi.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Stav | Oddělení | Signatura |
---|---|---|
Knihovna Sociologického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i.
|
EKON/Si | |
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
|
||
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT - Lokální knihovna na Fakultě dopravní
|
||
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
|
KZ-4C/53/1 | |
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
||
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. - Knihovna České Budějovice
|
||
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
|
||
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
|
EKOKNM253 | |
Městská knihovna Děčín, příspěvková organizace
|
||
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
|
71915-II | |
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
||
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
|
A 57776 | |
Městská knihovna Louny
|
||
Ostravská univerzita - Univerzitní knihovna Ostrava
|
C26484 | |
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
257429 | |
Knihovna města Ostravy, příspěvková organizace
|
2-604.051 | |
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
|
60567 | |
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
TEC K75440 | |
Městská knihovna Bílina
|
||
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|