Formy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam

Chci si vypůjčit

Autor, osvědčený pedagogický pracovník, předává své zkušenosti s hledáním různých metod zkoušení, při kterém by žák uplatnil svou individualitu v rámci kolektivu. Tento systém předpokládá vyučování založené na aktivitě žáků, ev.na systému pracovních skupin, při kterém práce a prověřování jsou na sobě úzce závislé. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Pařízek, pedagog
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
86 s.
Vydáno
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1965
Vydání
1. vyd.
Edice
Učitelé o své praxi
Popis jednotky
Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna