Formy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam
Autor, osvědčený pedagogický pracovník, předává své zkušenosti s hledáním různých metod zkoušení, při kterém by žák uplatnil svou individualitu v rámci kolektivu. Tento systém předpokládá vyučování založené na aktivitě žáků, ev.na systému pracovních skupin, při kterém práce a prověřování jsou na sobě úzce závislé. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 86 s.
- Vydáno
-
Praha :
Státní pedagogické nakladatelství,
1965
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Učitelé o své praxi
- Popis jednotky
- Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Digitální knihovna | DNNT: Dostupné pro registrované | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |
Digitální knihovna | DNNT: Dostupné pro registrované | Digitalizovaný dokument | Národní digitální knihovna |