Jak psát reklamní text

Chci si vypůjčit

Tato metodická příručka je velmi srozumitelně napsaná a má, v rámci dané problematiky, široký záběr. Autoři zdůrazňují, jak je pro reklamního tvůrce důležitá znalost marketingu i vlastností propagovaného výrobku. Nutná je též znalost psychologie zákazníka, jeho potřeb i emocí. Dále autoři popisují vlastnosti dobrého reklamního celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Zdeněk Křížek, 1952-
Další autoři
Ivan Crha
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
190 s. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2003
Vydání
2., výrazně rozš. a přeprac. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-247-0556-7

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1123.894