Krizové řízení podniku : (dokud ještě není v krizi)
Chci si vypůjčit
Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem - jde nejen o superkonkurenční prostředí, ale také makroekonomické, politické, technické, technologické a další jevy. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v podniku nastane. Krizová
situace přitom může vzniknout například kvůli neschopnosti podniku dostát svých závazků, v důsledku havárie, ekologické katastrofy nebo skandálu. Odhaduje se, že kolem 90 % podnikových krizí způsobuje management podniku svým rozhodováním nebo nepřipraveností na vznik krize. Kniha uznávaného odborníka a jeho spolupracovnice je zaměřena především na permanentní podnikové aktivity, jejichž cílem je eliminování možnosti vzniku krize, a pokud krize v podniku vznikne, tak aby byla identifikována ještě ve fázi, kdy nejsou krizí oslabeny podnikové zdroje, čímž se zvyšuje úspěšnost vyvedení podniku z krize. Dozvíte se možné postupy pro vytváření systémů včasného varování, krizových scénářů a plánů či pro krizovou komunikaci. Kniha je určena především manažerům a podnikatelům, a také studentům ekonomických fakult vysokých škol.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Hlavní autor
-
Roman Zuzák, 1947-
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 179 s. : il. ; 24 cm
-
Vydáno
-
Praha :
Professional Publishing,
2004
-
Vydání
- 1. vyd.
-
Témata
-
Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
-
ISBN
- 80-86419-74-6