Marketingové řízení školy

Chci si vypůjčit

Kniha nabízí nové pohledy, nápady a techniky z oblasti školského managementu a marketingu, se snahou vytvořit tak ucelený systém marketingového řízení školy. Teorie managementu a marketingu shromažďuje nové přístupy i praxí prověřené postupy a vytváří tak spolehlivou základnu, na které je možné stavět plány školy a rozvíjet její celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jaroslav Světlík, 1949-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
300 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : ASPI, 2006
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Řízení školy (ASPI)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-7357-176-5

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1167.606
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 0p
371 SVĚ 2-1167.606