Reklama a její regulace : praktická příručka

Chci si vypůjčit

Tato praktická příručka přináší přehled o reklamě a její regulaci z hlediska právní úpravy a praktických zkušeností z rozhodovací praxe. S přihlédnutím ke členění zákona o regulaci reklamy je rozdělena do několika ucelených celků.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Eva Novaková, 1957-
Další autoři
Venuška Jandová
Česko.
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
245 s. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Linde, 2006
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-7201-601-6
Obsah
Zákon č. 40/1995 Sb. ze dne 9. února 1995, o regulaci reklamy a o změně a doplnění zákona č. 468/1991 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
HSS 4p
659 NOV 2-1169.647