Marketing očima světových marketing manažerů

Chci si vypůjčit

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen: - pro celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Michael R. Solomon, 1956-
Další autoři
Greg W. Marshall
Elnora W. Stuart
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
[24], vi, 572 s. : il. (některé barev.), portréty, faksim. ; 30 cm
Vydáno
Brno : Computer Press, c2006
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Business books (Computer Press)
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-251-1273-X

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
3-1176.965
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 1p
658.7/.8 SOL 3-1176.965