Reklama : jak dělat reklamu

Get it

Cílem knihy je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Other Authors
Jiří Mikeš, 1942-
Document Type
Books
Physical Description
182 s. : il. ; 24 cm
Published
Praha : Grada, 2007
Edition
2., aktualiz. a rozš. vyd.
Series
Manažer. Marketing
Subjects
Item Description
Dotisk r. 2008
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-247-2001-2

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Loading…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1183.524
Outside loan
Loading…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1183.524