Reklama : jak dělat reklamu

Chci si vypůjčit

Cílem knihy je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Další autoři
Jiří Mikeš, 1942-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
182 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2007
Vydání
2., aktualiz. a rozš. vyd.
Edice
Manažer. Marketing
Témata
Popis jednotky
Dotisk r. 2008
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-247-2001-2

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1183.524
Absenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1183.524