Vyučování jako dialog

Get it

Dialog jako princip vyučování má předpoklady vytvářet vnitřní podmínky pro překonávání tradičního konformismu a transmisivního pojetí výuky. Může přispívat k rozvoji osobnosti všech žáků, a to nejen v oblasti poznávacích schopností, ale také v oblasti afektivní, etické i psychomotorické. Autoři publikace, kterou právě držíte full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Zdeněk Kolář, 1929-2022
Other Authors
Renata Šikulová, 1963-
Document Type
Books
Physical Description
131 s. : il. ; 21 cm
Published
Praha : Grada, 2007
Edition
Vyd. 1.
Series
Pedagogika (Grada)
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-247-1541-4

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Live Status Unavailable
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1188.002
Outside loan
Live Status Unavailable
Vol.výběr
VV 0p
37 KOL 2-1188.002