Vyučování jako dialog

Chci si vypůjčit

Dialog jako princip vyučování má předpoklady vytvářet vnitřní podmínky pro překonávání tradičního konformismu a transmisivního pojetí výuky. Může přispívat k rozvoji osobnosti všech žáků, a to nejen v oblasti poznávacích schopností, ale také v oblasti afektivní, etické i psychomotorické. Autoři publikace, kterou právě držíte celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Zdeněk Kolář, 1929-2022
Další autoři
Renata Šikulová, 1963-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
131 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2007
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Pedagogika (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-247-1541-4

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1188.002
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Vol.výběr
VV 0p
37 KOL 2-1188.002