Ogilvy o reklamě

Chci si vypůjčit

Nové vydání knihy klasika světové reklamy je jedinečným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou \\"původní\\" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí a příznačným humorem shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
David Ogilvy, 1911-1999
Další autoři
Hana Škapová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
223 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2007
Vydání
4. vyd.
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
Popis jednotky
Dotisk r. 2011
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7261-154-6

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
3-1196.233