Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty

Chci si vypůjčit

Reklama nás pronásleduje na každém kroku, vtírá se nám do života, naznačuje, že máme lupy, neumíme se bez pomoci obléct, umýt, oholit, najíst, zajít k lékaři, vyčistit si zuby. Je tedy nezdvořilá? Můžeme v souvislosti s reklamou vůbec o zdvořilosti uvažovat? A co je to vlastně zdvořilost? Jak se projevuje? Můžeme ji hodnotit celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Daniela Zítková, 1978-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
303 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Liberec : Bor, 2008
Edice
Jazyky a texty
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-86807-84-3

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1213.458