Image a firemní identita

Get it

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Other Authors
Jiří Mikeš, 1942-
Document Type
Books
Physical Description
190 s. : barev. il. ; 25 cm
Published
Praha : Grada, 2009
Edition
1. vyd.
Series
Expert (Grada)
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-247-2790-5

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Live Status Unavailable
MZK
Sklad / do 1 hodiny
3-1221.561
Outside loan
Live Status Unavailable
Vol.výběr
VV 0p
005 VYS 3-1221.561