Reklama : triky, které vás dostanou

Chci si vypůjčit

Populárně naučná kniha pojednává o fenoménu reklamy a s ním souvisejících společenských jevech a vědeckotechnických vymoženostech. Kniha nabízí nejen krátkou procházku historií, ale především s nadsázkou komentuje pestré reklamní zákulisí. Kniha je určena především pro širokou obec „nezasvěcených“, a proto je její obsah celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ondřej Sedláček, 1975-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
131 s. : barev. il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Vinland, c2009
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-254-4108-4

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
V
Načítá se…
MZK
HSS 4p
659 SED 2-1221.264
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1221.264