Management a marketing cestovního ruchu

Get it

Cestovní ruch se stal významnou součástí života moderní společnosti. Je však stále výrazněnjší složkou spotřeby obyvatelstva, ale stále více se stává i výrazným ekonomickým fenoménem. Jak již z názvu vyplývá, zabývá se publikace managementem a marketingem cestovního ruchu. Obsah textu je rozdělen do osmi kapitol, od ekonomických full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Karel Lacina, 1943-
Document Type
Books
Physical Description
81 s. ; 30 cm
Published
Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2010
Edition
Vyd. 1.
Series
Eupress
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7408-035-7

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Loading…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
4-1249.944
Outside loan
Loading…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
4-1249.944
Outside loan
Loading…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
4-1249.944