Jazyková dynamika současné publicistiky

Chci si vypůjčit

V jazyku psané české publicistiky došlo v posledních dvaceti letech k významnému vývoji, který je reakcí na politické, ekonomické a společenské změny. Především v textech analytické publicistiky se uplatňuje mnoho jazykových inovací, jejichž úkolem je podporovat persvazivní funkci publicistických textů, zaujmout čtenáře a zvýšit celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Bohumila Junková, 1949-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
238 s. ; 20 cm
Vydáno
Praha : ARSCI, 2010
Vydání
1. vyd.
Edice
Jazykověda (ARSCI)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstříky
ISBN
978-80-7420-007-6

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
1-1261.149