Places : identity, image and reputation

Chci si vypůjčit

Places depend on their reputations for almost everything in the modern world: tourism, foreign investment, the respect and interest of the international media, attracting talented immigrants and students, cultural exchanges, engaging peacefully and productively with the governments of other places. But what can actually be done to understand and measure the reputations celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Simon Anholt
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
ix, 168 s. ; 24 cm
Vydáno
Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2010
Vydání
1st pub.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-0-230-23977-7

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
HSS 4p
316.4/.7 ANH 2-1295.485