Competitive intelligence : základ pro strategické rozhodování podniku

Chci si vypůjčit

Základním východiskem autorova chápání Competitive Intelligence (CI) je skutečnost, že Competitive Intelligence chápe jako systémovou aplikační disciplínu. Žádný ze zahraničních, ani tuzemských autorů tento způsob chápání CI neuvádí. Toto pojetí Competitive Intelligence jako systémové aplikační disciplíny staví před analytiky celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
František Bartes, 1955-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
317 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Ostrava : Key Publishing, 2012
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Monografie (Key Publishing)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7418-113-9

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1300.223
Prezenčně
Načítá se…
MZK
HSS 4p
005.21 BAR 2-1300.223
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 0p
005.21 BAR 2-1300.223