Racionalizace řízení v obchodě

Chci si vypůjčit

Ve třech částech je zpracována tematika zasahující do řízení zásob, distribučního rozhodování a prognózy prodeje. Zprvu je zájem orientován k propojenosti organizace obchodního podnikání. V dalším se autor zabývá tzv. marketingem a operačním výzkumem a posléze vysvětluje metodické prostředky analytické povahy, principy racionálního celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vlastimil Homolka
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
379 s.
Vydáno
Praha : Merkur, 1971
Vydání
1. vyd
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
Navrhnout k digitalizaci
Navrhnout k digitalizaci

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-0674.823