Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznání cesty k učitelství : příspěvek k autoregulaci profesního učení a seberozvoje
Monografie „Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznání cesty k učitelství. Příspěvek k autoregulaci profesního učení a seberozvoje“ se zrodila v přesvědčení, že záměrně a smysluplně vytvářené studentské portfolio, na úrovni jednotlivce i celých skupin studentů, má v sobě zatím nevyužité výzkumné možnosti. Našim … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 163 s. : il. ; 25 cm + 1 CD-ROM
- Published
-
Zlín :
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
2014
- Edition
- Vyd. 1.
- Subjects
- Item Description
- Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
200 výt. - Bibliography
- Obsahuje bibliografii a rejstříky
- ISBN
- 978-80-7454-465-1