Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznání cesty k učitelství : příspěvek k autoregulaci profesního učení a seberozvoje
Monografie „Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznání cesty k učitelství. Příspěvek k autoregulaci profesního učení a seberozvoje“ se zrodila v přesvědčení, že záměrně a smysluplně vytvářené studentské portfolio, na úrovni jednotlivce i celých skupin studentů, má v sobě zatím nevyužité výzkumné možnosti. Našim … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 163 s. : il. ; 25 cm + 1 CD-ROM
- Vydáno
-
Zlín :
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
2014
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
200 výt. - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstříky
- ISBN
- 978-80-7454-465-1