Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznání cesty k učitelství : příspěvek k autoregulaci profesního učení a seberozvoje

Chci si vypůjčit

Monografie „Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznání cesty k učitelství. Příspěvek k autoregulaci profesního učení a seberozvoje“ se zrodila v přesvědčení, že záměrně a smysluplně vytvářené studentské portfolio, na úrovni jednotlivce i celých skupin studentů, má v sobě zatím nevyužité výzkumné možnosti. Našim celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Hana Lukášová, 1952-
Další autoři
Tomáš Svatoš, 1950-
Jana Majerčíková
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
163 s. : il. ; 25 cm + 1 CD-ROM
Vydáno
Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
200 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstříky
ISBN
978-80-7454-465-1

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1341.463