Marketingové řízení památkových objektů

Get it

Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Petr Dostál, 1953-
Other Authors
Jitka Černá, 1961-
Document Type
Books
Physical Description
195 s. : il. ; 23 cm
Published
Praha : Ekopress, 2014
Edition
1. vyd.
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-87865-14-9

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Loading…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1343.759
Outside loan
Loading…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1343.759
Outside loan
Loading…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1343.759