Klinická škola a její role ve vzdělávání učitelů

Chci si vypůjčit

Klíčové koncepty - reflektivní model učitelského vzdělávání, realistický přístup k přípravě učitelů, klinická praxe a klinické zkušenosti. Tvorba a ověřování nových forem klinické praxe. Asistentská praxe ve studiu učitelství pro i. a 2. stupeň ZŠ. Inovativní aktivity při přípravě budoucích učitelů.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vladimíra Spilková, 1956-
Další autoři
Anna Tomková
Nataša Mazáčová, 1961-
Jana Poche Kargerová, 1971-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
197 stran : barevné ilustrace ; 25 cm
Vydáno
[Praha] : Retida spol. s r.o., 2015
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-260-9405-0

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1363.934
Absenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1363.934