Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Chci si vypůjčit

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální komunikace a o postupech tvorby firemního stylu. Čtenář získá přehled o současných trendech, tvorbě projektu a grafického manuálu firemního stylu celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Stanislav Horný, 1955-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
187 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
[Průhonice] : Professional Publishing, 2016
Vydání
První vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-906594-3-8

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1384.548
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 1p
659 HOR 2-1384.548