Children left behind: self-confidence of pupils in competitive environments

Chci si vypůjčit

Systém rozřazování žáků do osmiletých gymnázií v jedenácti letech přirozeně vytváří dvě skupiny: studenti, kteří se připravují na přijímací zkoušky a ostatní, kteří se rozhodli se nepřihlásit na osmiletá gymnázia. Využitím dat z TIMSS a z navazujícího výběrového šetření v České republice se ukazuje, že soutěživé celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslava Federičová
Další autoři
Filip Pertold, 1981-
Michael L. Smith, 1975-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
30 stran ; 21 cm
Vydáno
Prague : CERGE-EI, 2016
Edice
Working paper series (CERGE-EI)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7344-397-9
978-80-7343-381-9

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1390.513