Reklama : jak dělat reklamu

Chci si vypůjčit

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo jak si vybrat reklamní agenturu.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Další autoři
Jiří Mikeš, 1942-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
232 stran : ilustrace (některé barevné) ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2018
Vydání
4., aktualizované a doplněné vydání
Témata
Popis jednotky
Terminologické slovníky
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-247-5865-7

MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 nkc20183018811
003 CZ PrNK
005 20240906072103.0
007 ta
008 180803s2018 xr a f 001 0 cze
015 |a cnb003018811 
020 |a 978-80-247-5865-7  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)1065764994 
040 |a OLA001  |b cze  |d ABA001  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 659.113  |2 MRF 
080 |a 658.8:316.77  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Vysekalová, Jitka,  |d 1941-2024  |7 jk01151219  |4 aut 
245 1 0 |a Reklama :  |b jak dělat reklamu /  |c Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš 
246 3 0 |a Jak dělat reklamu 
250 |a 4., aktualizované a doplněné vydání 
264 1 |a Praha :  |b Grada,  |c 2018 
300 |a 232 stran :  |b ilustrace (některé barevné) ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Terminologické slovníky 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
546 |a České a anglické resumé 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |2 czenas 
650 0 7 |a reklamní strategie  |7 ph229515  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 9 |a advertising  |2 eczenas 
650 0 9 |a advertising strategy  |2 eczenas 
650 0 9 |a communication in marketing  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
700 1 |a Mikeš, Jiří,  |d 1942-  |7 jo2002105233  |4 aut 
910 2 |a BOA001  |b 2-1414.440 
928 9 |a Grada Publishing 
990 |a BK 
991 |b 201810  |c NOV 
995 |a 01 
996 6 |b 2610755460  |c 2-1414.440  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 30  |p p.v.  |w 001687911  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P  |t BOA001.MZK01001648279.MZK50001687911000010 
996 6 |b 2610756733  |c 2-1414.440  |l MZK  |r HSS 4p  |n 0  |p kup  |h 659 VYS  |w 001687911  |u 000020  |a 0  |e BOA001  |j MZK50  |s P  |t BOA001.MZK01001648279.MZK50001687911000020 
996 7 |b 2610756734  |c 2-1414.440  |l Vol.výběr  |r VV 1p  |n 28  |p kup  |h 659 VYS  |w 001687911  |u 000030  |a 0  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01001648279.MZK50001687911000030 
996 7 |b 2610978722  |c 2-1414.440  |l Vol.výběr  |r VV 1p  |n 2  |p kup  |h 659 VYS  |w 001687911  |u 000040  |a 0  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01001648279.MZK50001687911000040