O strategickém marketingu : 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

Chci si vypůjčit

Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, které se dnes marketingu nabízejí? O tom je další ze série 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Tomáš Piňos
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
221 stran : ilustrace ; 22 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2019
Vydání
V nakladatelství Management Press vydání 1.
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7261-567-4

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1426.724
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Vol.výběr
VV 0p
005.21 OST 2-1426.724