Retail marketing : (přepracované vydání)

Get it

Kniha, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu - v obchodním podnikání. Vzhledem ke snaze obchodních firem udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Milan Postler, 1960-
Other Authors
Vladimír Bárta, 1933-
Document Type
Books
Physical Description
150 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
Published
Praha : Press21, [2020]
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-907529-1-7

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Loading…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1446.338
Outside loan
Loading…
Vol.výběr
VV 1p
658 POS 2-1446.338