Retail marketing : (přepracované vydání)

Chci si vypůjčit

Kniha, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu - v obchodním podnikání. Vzhledem ke snaze obchodních firem udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Milan Postler, 1960-
Další autoři
Vladimír Bárta, 1933-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
150 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Press21, [2020]
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-907529-1-7

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1446.338
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 1p
658 POS 2-1446.338