Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky

Chci si vypůjčit

Publikace napsaná na pomyslném průniku kurikula a didaktiky. Otázky zaměřené na cíle a obsahy vzdělávání se zde prostupují s otázkami po vzdělávacích formách a metodách. Kurikulární rozměr publikace je dán ukotvením výkladu do teorie obsahové transformace a také do konkrétních vzdělávacích programů. Didaktický rozměr je zohledňován celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Helena Koldová, 1963-
Další autoři
Vladimíra Petrášková , Jarmila Novotná, 1946- , Hana Moraová , Libuše Samková, 1974- , Dagmar Jordánová , Martin Kazda , Hana Reslová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
162 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm
Vydáno
České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, 2020
Vydání
1. vydání
Edice
Pedagogica et psychologica
Témata
Popis jednotky
150 výtisků
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7394-841-2

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
status_unknown_message
MZK
Sklad / do 1 hodiny
3-1465.432