Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky a intervence v práci učitele mateřské školy s akcentem na školní připravenost
Publikace vznikla jako výstup z projektu TAČR, který reaguje na aktuální potřeby praxe učitelů mateřských škol. Publikace je rozdělena na dva oddíly: Konceptuální rámec projektu, Implementace a ověřování online aplikace jako nástroj intervence.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , ,
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 121 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
- Vydáno
-
Olomouc :
Univerzita Palackého v Olomouci,
2021
- Vydání
- 1. vydání
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-244-5962-2