Spotřební imaginace státního socialismu : reklama v Československu 1948-1989
Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 503 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, faksimile ; 31 cm
- Vydáno
-
Praha :
Národní muzeum : Akropolis,
2022
- Vydání
- Vydání první
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7470-449-9
978-80-7036-710-0