Marketing a reklama na internetu
Určeno čtenářům, kteří mají minimální uživatelskou zkušenost s internetem a chtějí jeho služeb využít v podnikové marketingové strategii.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 198 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
1998
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologický slovník
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 80-7169-630-7
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Stav | Oddělení | Signatura |
---|---|---|
Univerzita Karlova - Fakulta tělesné výchovy a sportu - Ústřední tělovýchovná knihovna
|
||
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
|
||
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
|
||
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
|
||
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
||
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
|
||
Městská knihovna Děčín, příspěvková organizace
|
||
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
|
61529-IV | |
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
||
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
271302 | |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|