Reklama na Internetu

Chci si vypůjčit

Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Stuchlík
Další autoři
Martin Dvořáček
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
226 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2002
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-247-0201-0

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1098.261
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 1p
659 STU 2-1098.261